هدیه سردارشهید سلیمانی به دانش آموزان /۵۰۰ بسته  نوشت افزار در شهرستان رشت  توزیع شد

قاسمی از توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان شهرستان رشت در قالب طرح «پویش همکلاسی مهربان من» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیداکبر قاسمی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور) در حاشیه اجرای پویش " همکلاسی مهربان من" در دبیرستان بعثت رشت اظهارکرد: اجرای طرح مومنانه به نوعی اندیشه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل جدید است. 

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حسینی بود گفت: گذشت، ایثار و فداکاری از خصوصیات بارز سردار سلیمانی بود که این روش باید از طریق آموزش و پرورش در نسل جدید نهادینه شود. 
 
 
وی با تاکید بر کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ادامه داد: همواره در کنار دانش‌آموزان بی‌ بضاعت و نیازمند هستیم و با کمک خیرین، لوازم آموزشی موردنیاز آنان را تهیه و در اختیارشان قرار می‌دهیم.
 
 
قاسمی افزود: امیدواریم با کمک های صورت گرفته، دانش آموزان این مرز و بوم دغدغه نوشت افزار برای تحصیل نداشته باشند. 
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این پویش هدیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دانش‌آموزان است خاطرنشان کرد: در این مرحله ۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت شناسایی شده در شهرستان رشت توزیع می‌شود.‌
 
 
«علیرضا صفری» نیز در حاشیه این مراسم اظهارداشت: با وجود بحران کرونا ویروس بسیاری از خانواده‌ها آسیب جدی دیده و دانش‌آموزان نیز از این آسیب‌ها مصون نیستند.
 
 
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک رشت با بیان اینکه طرح پویش همکلاسی من یکی از طرح های کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است گفت: در این راستا آموزش و پرورش در قالب کمک‌های مومنانه دانش‌آموزان بی‌بضاعت را شناسایی کرده و در مرحله نخست ۲۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان شهر رشت توزیع شد. 
 
 
 
کد خبر 967568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha