​برپایی ستاد انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم ممنوع است/ آمادگی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات در غرب گلستان

حسینی گفت: تبلیغات در دوره دوم انتخابات مجلس یازدهم نسبت به سنوات گذشته متفاوت است و برپایی ستاد انتخاباتی در این دوره ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا ملک حسینی» عصر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در گفتگو با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یکی از حوزه های شش گانه انتخاباتی در استان به مرحله دوم کشیده شد و تاریخ 21 شهریور برای برگزاری مرحله دوم در نظر گرفته شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: تمهید مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده است و از دهم شهریور ماه روزشمار برگزاری انتخابات در مرحله دوم در استان و در غرب استان آغاز کردیم.

 

حسینی به رعایت اصول بهداشتی اشاره کرد و گفت: در اکثر جلسات و مصاحبه ها عنوان کردیم که همه کسانی که برای رای حضور پیدا می کنند باید همراه خود ماسک داشته باشند و در محل شعب اخذ رای فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

وی افزود: علاوه بر رعایت اصول برگزاری انتخابات و حفظ سلامت انتخابات به سلامت رای دهندگان و افراد مجری انتخابات اهتمام داریم و دستورالعمل های خاصی به این منظور صادر شده است و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان معرفی شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه نماینده دانشگاه و مرکز بهداشت حضور دارد تا پروتکل های بهداشتی در انتخابات اهتمام شود، افزود: این انتخابات تمرینی برای برگزاری انتخابات سال 1400 رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 

حسینی تاکید کرد: تبلیغات در دوره دوم انتخابات مجلس یازدهم نسبت به سنوات گذشته متفاوت است و برپایی ستاد انتخاباتی در این دوره ممنوع است و دو داوطلب که به مرحله دوم راه پیدا کردند می توانند از بستر فضای مجازی و رسانه ها به این منظور استفاده کنند.

 

وی افزود: 244 شعبه اخذ رای در مرحله دوم در غرب استان در نظر گرفته شده است که از این میزان  121 شعبه شهری و 123 شعبه روستایی و 230 شعبه ثابت و 14 شعبه نیز سیار در نظر گرفته شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات گلستان تاکید کرد: اولویت برای مکان شعبه فضای باز است و تمهیدات لازم از سوی فرمانداران و هیئت اجرایی در این راستا اندیشیده شده است.

 

حسینی با بیان اینکه  ۱۱۸ هزار و ۷۳۷ نفر  در هر چهار شهرستان غرب استان در دوره نخست انتخابات مجلس یازدهم مشارکت کردند، خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد و احتمال اینکه این ساعت تمدید شود کم است.

 

کد خبر 967571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha