کارگاه آموزشی کارآفرینی در بندر آستارا برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی کارآفرینی با عنوان«کسب و کار اجتماعی» در بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به همت موسسه مردم نهاد بانوان خلاق جوان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرمانداری آستارا دومین کارگاه آموزشی کارآفرینی با عنوان«کسب و کار اجتماعی» امروز(پنجشنبه، ۱۳ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

این کارگاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رایگان و در راستای توانمندسازی اعضای سازمان های مردم نهاد و شهروندان آستارایی برگزار شد به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

 

*مدیریت کسب و کار نیازمند برنامه ‌ریزی است

«بهمن کارگر شهامت» در این کارگاه آموزشی،اظهارکرد: کارآفرینی ایجاد یک ایده و نوآوری از ذهن هرشخص است که می تواند از این ایده محصولی در بازار عرضه کند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا مدیریت یک کسب و کار را نیازمند برنامه ‌ریزی دانست و افزود: تعیین اهداف در این امر، نقش تاثیرگذاری در موفقیت دارد.

 

کارگر شهامت با بیان اینکه برگزاری کارگاه ‌های آموزشی ایجاد خلاقیت‌ و فضای مناسب برای آشنایی افراد با مفاهیم و اصول کارآفرینی، در توسعه فرصت‌ها شغلی مناسب راهگشا است،گفت:کارآفرینی فرآیند نوآوری و بهره‌ گیری از ظرفیت و فرصت‌ هاست.

کد خبر 967702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha