اجرای سومین مرحله طرح رزمایش مواسات و همدلی در دهه دوم محرم

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح مواسات و همدلی گفت: سومین مرحله از طرح رزمایش مواسات و همدلی در دهه دوم محرم ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اجرا شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص خبر اجرای سومین مرحله طرح معیشتی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: این طرح در قالب ۳۱۳ بسته طرح معیشتی ویژه محروم و افراد کم بضاعت اجرا شد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: به مناسبت آغاز دهه دوم ماه محرم با هدف تحقق رزمایش همدلی و مواسات که رهبرمعظم انقلاب نسبت به اجرای آن تأکید داشتند این طرح اجرا می شود.

 

تداوم طرح رزمایش مواسات و همدلی با همت مسجدی ها

 

وی توضیح داد: در قالب اجرای این طرح معیشتی، محرومان و افراد کم بضاعت شناسایی شدند و در سطح استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز این بسته ها توزیع می شود. 

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: در سطح استان البرز ۳۹۰ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارند که یکی از فعالیت های اصلی آنان در ایام شیوع بیماری کرونا، توجه به خانواده های محرومان و مستضعفی است که در جریان کرونا آسیب دیده اند. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: طرح رزمایش مواسات و همدلی با همت نیروهای مسجدی و محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد همچنان تداوم دارد. 

 

 

کد خبر 967780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha