وجود ۱۴۵ خانه ورزش روستایی در گلستان

برزمینی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۲۳ خانه ورزش روستا در گلستان به بهره برداری رسید، گفت: با افتتاح این واحدها تعداد خانه های ورزش روستایی در گلستان به ۱۴۵ واحد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» عصر امروز (جمعه 14 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روز گذشته به صورت متمرکز 23 خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته دولت در گلستان افتتاح شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: با احتساب بهره برداری ۲۳ خانه ورزش، تعداد خانه های ورزش استان گلستان به 145 واحد افزایش یافت.

 

برزمینی متذکر شد: میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت، 20 تخت تاتامی و تعدادی توپ و وسایل ورزشی در اختیار این خانه های ورزش روستایی قرار داده شده است.

 

وی متذکر شد: با افزایش میزان ورزش و نشاط و شادابی بین جوانان روستا آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند و در تلاش هستیم که بتوانیم در این خانه های ورزش روستا اوقات فراغت جوانان را تأمین کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: همچنین این خانه های ورزش روستایی موجب استعدادیابی و شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان روستا می شود و زمینه حضور این جوانان در عرصه های حرفه ای را فراهم می کند.

 

برزمینی متذکر شد: در طول هفت ماهه گذشته بسیاری از رشته های ورزشی تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

 

وی از حمایت قهرمانان ورزشی خبر داد و گفت: مساعدت هایی برای قهرمانان عضو ثابت تیم ملی که به مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک اعزام می شوند به صورت ماهانه در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 967800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha