دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه اندازی شد

محمدیان با بیان اینکه دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه استان راه اندازی شد، گفت:مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده های حقوقی، مداخله برای حل اختلافات رسانه ای را از مهم ترین برنامه های این دفتر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباس محمدیان» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه اندازی شد، گفت: ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده های حقوقی، مداخله برای حل اختلافات رسانه ای را از مهم ترین برنامه های این دفتر است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به انعقاد تفاهم نامه حقوقی با دهکده بین المللی سفید فرزانگان عدالت اشاره و اظهارکرد: انعقاد این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات تخصصی حقوقی برای اصحاب رسانه است.

 

وی با بیان اینکه این اتفاق در کشور بی نظیر است، افزود: بر اساس این تفاهم نامه دهکده سفید با به کارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راهگشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

 

محمدیان با اشاره به اینکه کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل و سطح بهداشت حقوقی برای ‌پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش خواهیم داد، ادامه داد: تلاش برای ارتقاء دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می شد را از اولویت های این همکاری دوجانبه است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم با این تعامل تخصصی در حوزه حقوق بتوان برخی راهکارهای قانونی را برای حمایت از اهالی رسانه به دولت و مجلس پیشنهاد داد، گفت:از ظرفیت دهکده سفید برای در اختیار داشتن وکیل جهت پیگیری پرونده های خبرنگاران استفاده می کنیم.

 

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای کاهش آسیب ها و رفع مشکلات حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی ۱۳ شهریور ماه ۹۹ به امضا مجید قاضی زاده رئیس دهکده سفید و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه رسید.

کد خبر 967854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha