فروش سلاح صهیونیستها به امارات تایید شده است

جالب است که نتانیاهو حتی فراتر از این حد نیز رفته است و گفته می شود موساد فروش تسلیحات اسرائیلی به ابوظبی را پیشنهاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، گزارش رسانه ها حاکی است ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیرغم مخالفت عمومی خود با فروش اسلحه آمریکا به امارات متحده عربی، به طور خصوصی با طرحی برای فروش سلاح های آمریکایی - و حتی اسرائیلی به ابوظبی موافقت کرده است.

 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستها که در ماه آگوست علناً با معامله تسلیحاتی بین آمریکا و امارات مخالفت کرده بود ، بعداً پس از جلسه هفته گذشته با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در قدس اشغالی از شکایت خود در مورد پیشنهاد فروش سلاح صرف نظر کرد.

 

نیویورک تایمز گزارش داده است که نخست وزیر اسرائیل به طور خصوصی طرحی را برای دولت ایالات متحده برای فروش تسلیحات پیشرفته ، به ویژه جنگنده های F-35 ساخت آمریکا ، به امارات متحده عربی آماده کرده است.

 

با این وجود جالب است که نتانیاهو حتی فراتر از این حد نیز رفته است و گفته می شود موساد فروش تسلیحات اسرائیلی به ابوظبی را پیشنهاد کرده است.

 

وب سایت خبری یدیعوت آحرونت صهیونیستها گزارش داده است: موساد با تشویق نتانیاهو ، به فروش سیستم های تسلیحاتی پیشرفته امارات و اطلاعات بسیار طبقه بندی شده فشار می آورد.

 

اسرائیل چه سلاح هایی را به امارات متحده عربی می فروشد؟

 

گفته می شود صهیونیستها در مرحله اول فروش سلاح به امارات قصد دارند سیستم گنبد آهنین خود را به ابوظبی واگذار کنند تا این کشور را در تهدیدات احتمالی همسایگانش محافظت کند.

 

ده ها سال است که واشنگتن از فروش سلاح های پیشرفته به کشورهای خاورمیانه برای امنیت بیشتر صهیونیستها خودداری می کند. حالا ایالات متحده با فروش جنگنده های F-35 به امارات موافقت کرده است.

 

کد خبر 967948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha