ظرفیت معین ‌های اقتصادی استان فرصت مناسبی برای نظام آموزشی است

رزم حسینی با تاکید بر اینکه کلاس های درسی بر اساس پروتکل های بهداشتی باید به صورت مختصر برگزار شود، گفت:ظرفیت معین ‌های اقتصادی خراسان رضوی فرصت مناسبی برای نظام آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم حسینی» امروز (۱۵ شهریور) در آیین بازگشایی مدارس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، سیاست استان در فرآیند بازگشایی مدارس را مبتنی بر سیاست ‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: نشست امروز نمادین است و کلاس‌ها بر اساس تصمیم ‌های نظام آموزشی کشور است.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان این که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی جلسات باید به صورت مختصر برگزار شود، تأکید کرد: حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ما است.

 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده فرهنگیان اشاره کرد و افزود: نظام آموزش و پرورش را باید به عنوان یک نظام سرمایه‌گذاری تلقی کرد.

 

رزم‌حسینی حضور فرماندهان نظامی و انتظامی را در این مراسم نمادین نشان از اهمیت آموزش، پرورش و سلامت دانست و اظهارکرد: برای اجرای هر طرحی در خصوص نظام آموزشی در سطح استان آمادگی کامل داریم.

 

استاندار خراسان رضوی ظرفیت معین ‌های اقتصادی در استان را فرصت مناسبی برای نظام آموزشی دانست و تأکید کرد: باید بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی برای تکمیل زیرساخت‌های آموزشی تلاش کنیم.

 

کد خبر 967985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha