۲۲ کارت هدیه بین نیازمندان آستارا توزیع شد

حریری گفت: در راستای کمک‌های مومنانه و پیشگیری از آسیب ‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا ویروس، ۲۲ کارت هدیه به ارزش ۲۲ میلیون در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

«فرتاش حریری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهارکرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه به علت تبعات ناشی از بیماری کرونا، مردم ایران اسلامی همدلانه پای کارآمدند و یکصدا مهربانی، فداکاری و امید را ترسیم کردند.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری منطقه ویژه آستارا با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد کشور نیز به فرمایش مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان لبیک گفته و با کمک هایشان صحنه هایی زیبایی از کمک به همنوعان را خلق کردند،افزود: اعضای کانون شهدای انقلاب اسلامی و بسیجیان پایگاه شهید محمدزاده اخیر ۲۲ کارت هدیه یک میلیون ریالی در مجموع به ارزش ۲۲ میلیون ریال با همکاری خیرین تهیه و به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: امید است مشکلات اقتصادی مردم به ویژه خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا هر چه سریعتر مرتفع شود.

 

حریری کمک به نیازمندان را یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان بسیار مورد تاکید می باشد و در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده ها  با مشکل مالی مواجه شده اند، اهدای کمک های مومنانه می تواند گوشه ای از مشکلات آنان را رفع کند.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری منطقه ویژه آستارا گفت: این طرح با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری به منظور حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت آسیب دیده از بیماری کرونا و در راستای تداوم رزمایش وکمک مومنانه در جهت حمایت از نیازمندان انجام شد.

کد خبر 968210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha