ادارات فرهنگ و ارشاد به لحاظ برخورداری از اعتبارات دولتی فقیر هستند

رستمی، گفت: این بدان معناست که این حوزه به لحاظ برخورداری از اعتبارات دولتی بسیار فقیر، اما از حیث وجود افراد هنرمند، فرهنگ‌ دوست، صاحب ‌اندیشه و مدیران توانمند بسیار غنی و ثروتمند هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «علی رستمی» امروز(۱۵ شهریور) در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تربت ‌حیدریه با بیان اینکه از این حیث کسی که در این حوزه مسئولیتی را می ‌پذیرد باید بداند اگر بخواهد به امید اعتبارات قطره‌چکانی دولتی باشد، موفق نخواهد بود، گفت:خوشبختانه کارنامه درخشان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این خطه بیانگر آن است که مدیران توانمندش با دست خالی پا به عرصه مدیریتی گذاشته و با کمک منابع غیردولتی چراغ این حوزه را روشن نگاه داشتند و در نهایت با کارنامه پر و پیمان مسئولیت را به دیگری سپردند.

 

فرماندار تربت حیدریه افزود: اما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت ‌حیدریه امروز از یک بعد دیگر حائز اهمیت و افتخار است و آن اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سکان هدایت را به دست یک زن سپرده و ایشان سومین مدیر دستگاه ‌های اجرایی این خطه هستند که از بین بانوان فرهیخته برگزیده شده‌اند.

 

وی اظهارکرد: دیگر شاخصه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن است که از بیرون نیامده‌اند بلکه از بدنه همین اداره انتخاب شده و ایشان نیز همچون رئیس سابق با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی آشنایی کامل دارند.

 

رستمی ادامه داد: لذا مهمترین درخواست من از ایشان آن است تمام هم و غم خود را متوجه تکمیل و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری تربت‌حیدریه که دست کم به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد، متمرکز کنند.

 

فرماندار تربت حیدریه گفت: جای بسی تاسف است تربت‌ حیدریه که تا قبل انقلاب دارای سینما بوده و حال که ما سینما را روی سر مردمش خراب کرده، حتی یک سالن سینما هم نتوانستیم برایشان جایگزین کنیم.

 

وی بر استقلال مدیران در تصمیم‌گیری تاکید کرد و افزود: آن مدیری که حتی یک روز اجازه دهد از بیرون برایش تصمیم‌ سازی کنند، دیگر تا آخر قافیه را باخته و دچار خسران دنیوی و اخروی خواهد شد.

 

گفتنی است در این آئین از تلاش ‌های محمد حسن ‌زاده تقدیر و فاطمه نخعی ‌نیا به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد تربت حیدریه معرفی شد.

کد خبر 968212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha