ایجاد رضایت مردمی در شاخصه‌های اجتماعی با انجام امور فرهنگی در جامعه

آیت الله دژکام گفت: انجام امور فرهنگی در جامعه موجب افزایش کیفیت زندگی و ایجاد رضایت مردمی در شاخصه‌های اجتماعی متعددی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 15 شهریور) در مراسم انعقاد تفاهم نامه فرهنگی میان شهرداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز گفت: با این تفاهم نامه شاهد نمود بیشتر شهرداری شیراز به عنوان مدیریت شهری در فعالیت های فرهنگی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: لازم است تا فعالیت و ابعاد کارهای فرهنگی شهرداری شیراز به عنوان سازمان فعال در این حوزه دیده و معرفی شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، شاهد تجلی صورت جدیدی از کار فرهنگی بر مبنای همدلی و همفکری آحاد مختلف اجتماعی خواهیم بود.

وی با تاکید بر نقش مطلوب توسعه امور فرهنگی در جامعه عنوان کرد: انجام مسائل فرهنگی موجب تمدن سازی می شود و در حرکت به سوی جامعه آرمانی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) موثر است و همچنین به شناخت هویت فرهنگی جامعه نیز منجر می‌شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به نقش انجام اقدامات فرهنگی در افزایش رضایت مردمی گفت: انجام امور فرهنگی در جامعه موجب افزایش کیفیت زندگی و جلب رضایت مردم در شاخصه‌های اجتماعی متعددی می شود.

آیت الله دژکام در این مراسم با تاکید بر تاریخچه کهن فرهنگی استان فارس گفت: برای تقویت و حفظ این تاریخچه غنی لازم است تا آحاد مردم استان برای افزایش کیفیت زندگی در صحنه‌های فرهنگی حضور پیدا کنند.

کد خبر 968220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha