اعلام اسامی نفرات برتر برگزیده مسابقه مجازی «برکه برکت»

بیکی اسامی نفرات برتر برگزیده مسابقه مجازی «برکه برکت» را اعلام کرد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ترویج فرهنگ غدیر، ترویج انتخاب مسیر صلاح جامعه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: غدیر چشمه سار معرفت است، مسیری است که بشریت را به قله های کمال هدایت می کند.

 

وی اظهارداشت: هر چه ما درباره معارف و حقابق این روز تبلیغ کنیم، وجدان های سلیم بیدارتر می شوند و معارف حقه روشن تر می شود.

 

بیکی ادامه داد: پیوند نوجوانان و جوانان به معارف غدیر ضروری است تا آنان در یک فضای آزاد اندیشانه درباره آن تفکر کنند.

 

وی با بیان اینکه پیوند اذهان نوجوانان و جوانان به مکتب غدیر می تواند سیره اهل بیت(علیهم السلام) در جامعه را گسترش دهد، افزود: برگزاری مسابقه برکه برکت با هدف توجه نسل جوان به فرهنگ غدیر و همین طور با توجه به ایام کرونا، مشارکت دادن جوانان در پاسداشت این روز تاریخی مذهبی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تصریح کرد: استفاده از قالب های هنری و ادبی در برگزاری این مسابقه به ما کمک کرد تا مشارکت خوبی را در برگزاری این مسابقه مجازی داشته باشیم.

 

بیکی اظهارداشت: این مسابقه در سه بخش فیلم موبایلی، دلنوشته و نقاشی برگزار شد که 593 اثر به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری 19 اثر برگزیده انتخاب شدند.

 

وی با اشاره به نفرات برگزیده بخش نقاشی مسابقه برکه برکت (عید غدیر) ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان گلستان، گفت: در گروه سنی 5 الی 7 سال، حلیا رفیع نژاد، فاطمه فرزین مقدم، محمد ملک و مهران حاجیلری از گرگان رتبه های برتر این گروه سنی را کسب کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: در گروه سنی 8 الی 12 سال، یسنا امیری، محمدخان عبدال، سوگند ساورسفلی، مهدیه وزیری، حسنا حدادی و رضا نجفی برگزیده بخش نقاشی مسابقه برکه برکت شدند.

 

بیکی با اشاره نفرات برگزیده بخش فیلم موبایلی این مسابقه، گفت: در این بخش فاطمه طالبی، جواد ممشلی، حسن بهرامی و علی میردار حائز رتبه شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بخش دلنوشته در گروه سنی 8 تا 13 سال نیز پویا پوراسماعیل از استان خوزستان و در گروه سنی 14 سال به بالا مریم و ملیحه ذوالفقاری نسب از خراسان رضوی، سهیلا جعفری گزافی از کرمانشاه و آمنه خضری از تهران برگزیده این بخش مسابقه برکه برکت شدند.

 

کد خبر 968382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha