تهیه ۹۱بسته لوازم التحریر به همت خادمیاران رضوی آمل

هندوئی گفت: به همت جمعی از خادمیاران رضوی کانون های محلی شهرستان آمل تعداد ۹۱بسته لوازم الوتحریر به همراه ۱۰بن خرید نوشت افزار تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

«محسن هندوئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به همت والای خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) شهرستان آمل برای رفع محرومیت و آلام نیازمندان به نیت امام مهربانی ها اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان با توجه به بازگشایی مدارس در کنار کمک های مومنانه معیشتی بسته های آموزشی فرهنگی ویژه دانش آموزان تدارک دیدند.

مسئول امور خادمیاری دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل با بیان اینکه کانون های محلی خادمیاران در این عرصه پیشتاز هستند، افزود: به همت کانون محلی حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای هلومسر بالا خیابان لیتکوه در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه تعداد ٧٠ بسته لوازم التحرير برای دانش آموزان دبستان ومتوسطه اول ومتوسطه دوم تهیه شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ بن خرید لوازم التحریر هرکدام به ارزش ۸۰ هزارتومان تهیه و در اختیار خانواده های کم درآمد وکم توان قرار گرفت.   

                                                                               

هندوئی به همت کانون محلی خدمت رضوی روستای هلی کتی شهرستان آمل برای تهیه 21سبد کمک معیشتی به همراه لوازم التحریر دانش آموزان اشاره کرد و گفت:با توجه به شیوع کرونا و آسیب دیدن مشاغل و کسب و کارها زندگی نیازمندان با مشکلات معیشتی و اقتصادی بیشتری همراه شده از این رو خدمت رسانی خادمیاران رضوی برای رفع این دغدغه خانواده های کم در آمد وکم توان تا ریشه کنی این ویروس منحوس پای کار هستند.

کد خبر 968459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha