استفاده از ظرفیت بسیج برای اجرای طرح «خانواده متعالی» در فارس

سردار بوعلی گفت: از ظرفیت بسیج مساجد و محلات، بسیج سازندگی و ... می توان در اجرای مطلوب تر طرح «خانواده متعالی» در فارس استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 16 شهریور) یکصد و پانزدهمین شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به اجرای طرح «خانواده متعالی» گفت: در این طرح باید نقش و تاثیر تربیتی مادران مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در این طرح مادر باید در خانواده در عنوان اصلی و جایگاه ویژه ای قرار داده شود و عناوین طرح نیز برای تخصیص اعتبار، اولویت بندی شوند.

وی اضافه کرد: تقویت نظام و انسجام خانواده در مراکز آموزشی باید مورد توجه قرار بگیرد و به ایجاد مهدهای قرآنی به عنوان نخستین مراکز آموزشی جامعه پرداخته شود.

سردار بوعلی با تاکید بر نقش بسیج در انجام امور مختلف اجتماعی عنوان کرد: از ظرفیت بسیج مساجد و محلات، بسیج سازندگی و ... می توان در اجرای مطلوب تر طرح «خانواده متعالی» در فارس استفاده کرد.

گفتنی است، «سید احمد احمدی زاده»، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز در این جلسه بر تقویت فضائل اخلاقی مانند توکل، صبوری، تعقل، حیا، آراستگی و ... در خانواده تاکید کرد و حجت الاسلام «محمدصادق مهرابی»، مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس لزوم در نظر گرفتن خانواده مجازی در طرح «خانواده متعالی» و پرهیز از نگاه اداری و اجرایی به این طرح را ضروری دانست.

کد خبر 968566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha