اشتغالزایی صندوق کارآفرینی برای ۱۱۳ نفر در آستارا

ملکی نژاد از اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید برای ۱۱۳ نفر در ۱۶ ماه گذشته، با پرداخت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات در شهرستان آستارا خبر داد.

«غلامرضا ملکی نژاد» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با توجه به نوع طرح ها به متقاضیان پرداخت می شود.

 

رییس صندوق کارآفرینی امید بندر آستارا با اشاره به اینکه در ۱۶ ماه گذشته، این صندوق با پرداخت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان با ۹۵ فقره پرونده برای ۱۱۳ نفر اشتغالزایی کرده است، افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با اعطای تسهیلات به متقاضیان، واحدهای صنعتی، خدماتی و ... راه اندازی شده است.

 

ملکی نژاد از اعطای تسهیلات به یک سردخانه در شهرستان آستارا از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: برای احداث این سردخانه ۲ میلیارد تومان نیاز می باشد که جذب اعتبار آن در دست اقدام است.

 

رییس صندوق کارآفرینی امید بندر آستارا به طرح«هرروستا یک محصول» و روستای«بدون بیکار» اشاره کرد و افزود: روستای عنبران آستارا برای این طرح ها معرفی شده و تسهیلاتی به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به این منظور در نظر گرفته شده است که مراحل ثبت نام آن در سامانه کارا در دست اقدام است.

 

ملکی نژاد از انعقاد قرارداد صندوق کارآفرینی با بیمه معلم خبر داد و گفت: با انعقاد قرارداد صورت گرفته، به متقاضیان تسهیلات اعطا می شود.

کد خبر 968616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha