مداحان با اتکا به شیوه مداحی سنتی از پیام‌‌رسانی نوین بهره‌مند شوند

حسین‌زاده با بیان اینکه با راه‌اندازی خانه مداخان زمینه فعالیت تخصصی میان این طیف از جامعه به صورت ویژه فراهم می‌شود گفت: امروزه حوزه پیام‌رسانی در جهان تغییر کرده و مداحان می‌توانند با اتکا به مداحی‌های سنتی از حوزه پیام رسانی نوین بهره‌‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، «علی‌حسین حسین‌زاده» شامگاه (یکشنبه 16 شهریور) در آیین افتتاح خانه مداحان و ستایشگران خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: افتتاح و راه‌اندازی خانه مداحان در استان خوزستان به اثربخشی و تاثیرگذاری مداحان کمک بسیاری خواهد کرد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: مهم‌ترین اتفاق در تشکیل یک کانون و نهاد مدنی، سیستم بخشیدن و شاکله داده به جمعیت آن نهاد است که با راه‌اندازی خانه مداخان زمینه فعالیت تخصصی میان این طیف از جامعه به صورت ویژه فراهم می‌شود و ارتباط بیشتر و جذب نیرو از مزایای آن خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه کانون مداحان و ستایشگران یک کانون مقدس است اضافه کرد: امیدوارم که این کانون در چارچوب اهداف و اساسنامه تعیین شده فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهد.

 

حسین‌زاده با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن بیشتر توجه شود عمق بخشیدن به فعالیت است تصریح کرد: استناد به احادیث و آموزش‌های جدید این تعمق به فعالیت‌های مداحی را ایجاد می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان دولتی موظف به کمک به این نهاد هستند عنوان کرد: مداحی در خوزستان با توجه به تعدد اقوام ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که با تشکیل این خانه به ظرفیت‌های همه آنها کمک می‌شود.

 

معاون اجتماعی استاندار خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: امروزه حوزه پیام‌رسانی در جهان تغییر کرده است و مداحان می‌توانند با اتکا به مداحی‌های سنتی از حوزه پیام‌رسانی نوین بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 968646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha