شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: همه ما مسئول فرهنگ‌سازی هستیم از این رو باید تلاش کنیم که نسبت به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های جدی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» شامگاه (یکشنبه 16 شهریور) در آئین افتتاح خانه مداحان و ستایشگران خوزستان که در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه مشکل امروز دنیا علم و تکنولوژی نیست اظهار کرد: در اروپا شاهد بیشترین دانشگاه‌ها هستیم اما در عین حال فساد و کشتار بسیاری را مشاهده می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه دغدغه اول امروز دنیا ایمان و عمل صالح است افزود: نماز انقدر جایگاه والایی دارد که محور همه کارها است؛ از ابتدای خلقت حضرت آدم تا نبوت پیامبر (ص) همواره نماز مورد توجه بوده و به خواندن نماز در شرایط مختلف همانند باران، کسوف، خسوف و ... اشاره شده است.

 

وی با بیان اینکه اگر نماز در یک طرف باشد سایر خوبی‌ها در طرف دیگر قرار می‌گیرند اضافه کرد: قرآن همواره اشاره می‌کند که حق تکالیف الهی را ادا کند از این نسبت به به‌جا آوردن نماز اقدام کرد اما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هنور نماز جایگاه مطلوب خود را پیدا نکرده است.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه یکی از اقشاری که مرتب با مقام معظم رهبری دیدار می‌کند جامعه مداحان و شعرا هستند تصریح کرد: شور و شعور دو بال برای پرواز و رسیدن به مقصد هستند که مداحان یکی از وظایف سنگین جامعه که همان تقویت شور آل بیتی است را برعهده دارند.

 

وی با بیان اینکه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است یاد آور شد: همه ما مسئول فرهنگ‌سازی هستیم از این رو باید تلاش کنیم که نسبت به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های جدی انجام دهیم.

 

کد خبر 968647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha