دانش‌آموزان کردستانی رتبه دوم مسابقات خلق ایده زیست فناوری کشور را کسب کردند

مهدی نامدار گفت: دانش‌آموزان کردستانی در نخستین دوره مسابقه خلق ایده زیست فناوری رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان گفت: در اولین دوره مسابقه خلق ایده زیست فناوری در سال تحصیلی 98-99 دانش‌آموزان استان با پنج اثر انفرادی و هفت اثر گروهی راه یافته به مرحله کشوری توانستند رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

 

وی بیان کرد: اولین دوره مسابقه خلق ایده زیست فناوری توسط ستاد توسعه زیست فناوری دفتر ریاست جمهوری در سال تحصیلی 98-99 در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول و دوم این مسابقه در تیرماه و شهریورماه برگزار و خوشبختانه دانش‌آموزان استان کردستان خوش درخشیدند.

 

وی ادامه داد: پس از اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات توسط ستاد توسعه زیست فناوری در روز پنجشنبه 13 شهریورماه 99، 41 اثر در بخش انفرادی و 17 تیم در بخش گروهی به مرحله سوم و نهایی این مسابقات راه یافتند.

 

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، استان کردستان با پنج اثر انفرادی و هفت اثر گروهی راه یافته به مرحله کشوری توانسته است بیش از 25 درصد سهم راهیافتگان به مرحله کشوری را به خود اختصاص دهد و رتبه دوم کشوری را از لحاظ تعداد برگزیدگان کسب نماید.

 

نامدار در پایان با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان راه یافته به مرحله نهایی مسابقه خلق ایده زیست فناوری و کلیه دست‌اندرکاران امر، ابراز امیدواری کرد این دانش‌آموزان در مرحله نهایی نیز بتوانند رتبه‌های برتر کشوری را ازآن خود کنند.

 

کد خبر 968671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha