کمک ۲ میلیارد ریالی قزوینی ها برای تأمین ودیعه مسکن نیازمندان

کشاورز حسین آبادی از کمک حدود ۲۰۰ میلیون تومانی اقشار مختلف مردم قزوین به نیازمندان برای تأمین ودیعه مسکن مستأجران نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «علی اصغر کشاورز حسین آبادی» بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین ادامه داد: طی پنج ماه گذشته سال جاری یکی از خیران قزوینی مبلغ 70 میلیون تومان برای تأمین ودیعه مسکن چهار خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد قزوین مساعدت کرده است.

 

وی عنوان کرد: این خیر قزوینی که نخواست نامش فاش شود، در مقاطع مختلف نسبت به مساعدت به محرومان و نیازمندان مساعدت هایی را داشته است البته از ابتدای سال جاری هم تاکنون بیش از 150میلیون تومان از طریق خیران و حامیان محترم در قالب ودیعه مسکن مددجویی به خانواده های نیازمند تحت حمایت  و واجد شرایط مساعدت شده است.

 

کشاورز حسین آبادی افزود: با توجه به شرایط سخت تأمین مسکن برای نیازمندان، در بازدید مدیرکل کمیته امداد استان از 2 خانواده مددجو، 20 میلیون تومان ودیعه مسکن به هر کدام از این مددجویان اختصاص یافت.

 

وی اعلام کرد: در دیدار با چهار مددجوی مستأجر هم به 2 مددجو 5 میلیون تومان و به 2 مددجوی دیگر 7 میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: در مجموع اقشار مختلف مردم قزوین برای تأمین ودیعه مسکن مستأجران نیازمند در سال جاری حدود 200 میلیون تومان کمک کرده اند.

 

وی تأکید کرد: کمک ‌های خیران در حوزه مسکن تأثیر بسزایی در توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد دارد، از این رو از اقشار مختلف مردم نیکوکار انتظار می رود با استمرار کمک های خود بستر رفع موانع و مشکلات نیازمندان را بیش از پیش فراهم کنند.

 

کشاورز حسین آبادی یادآور شد: با کمک های مردمی در حوزه مسکن به موفقیت هایی دست پیدا کرده ایم به طوری که در حال حاضر هیچ خانواده یتیم واجد شرایطی برای خرید مسکن در شهر قزوین نداریم.

 

کد خبر 968705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha