یازدهمین هفته سه شنبه های تکریم در خانواده شهید «صفی خانی» برگزار می شود

مظاهری گفت: یازدهمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری سه شنبه ۱۸ شهریور در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: یازدهمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه ۱۸ شهریور در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون ۱۰ هفته از آیین معنوی با حضور مسئولان ارشد استان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه جاری ادامه دارد.

 

مظاهری گفت: در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان چهارمحال و بختیاری از خانواده های معظم شهدا، چهره های ماندگار، نخبگان و فعالان عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی محلات و مناطق مختلف روستایی و شهری تجلیل می شود.

 

کد خبر 969002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha