مردم تخلف های کرونایی مدارس را گزارش دهند

​چراغعلی گفت: مردم تخلف مدارس در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی استانداری گلستان اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» شامگاه امروز (دوشنبه 17 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان اظهار کرد: تمام مدارس و کادر اداری آموزش و پرورش مکلف به رعایت ضوابط و مقررات ستاد کرونا هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  ادامه داد: حقیقت این است که دستگاه تب سنج به اندازه تعداد مدارس در اختیار نداریم  ولی مدارس می توانند سایر تمهیدات مثل ضدعفونی، همراه داشتن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را اجرایی کنند.

 

چراغعلی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده مغایرتی در مدارس برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی می توانند به آموزش و پرورش این تخلف ها را اعلام کنند و همچنین حوزه اجتماعی استانداری گلستان نیز این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

 

وی افزود: همچنین والدین می توانند به منظور گزارش های خود از تخلف ها در سطح مدارس به شمار 59771 آموزش و پرورش و یا 3248018 اداره کل اجتماعی استانداری گلستان با پیش شماره گرگان اطلاع دهند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  بیان کرد: در صورت بروز تخلف اجازه نمی دهیم حق و حقوق مردم و سلامت مردم ضایع شود و امنیت و سلامت اجتماعی برای ما یک اصل است و پس از آن موضوع آموزش در مدارس مطرح است.

 

چراغعلی بیان کرد: از سویی دیگر انتظار داریم که آموزش و پرورش به روحیه نشاط در مدارس به ویژه در مقطع ابتدایی اقدام کند.

کد خبر 969057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha