محرم جدیدی را در عزاداری های امسال رقم زدیم

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در مراسم عزاداری های امسال گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما بهترین آزمون را در مراسم عزاداری های امسال پس دادیم.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری های امسال گفت: ما شاهد بودیم که در اماکن مذهبی و مراسم های مذهبی همانند نماز جماعت و مراسم عزاداری و حتی مراسم شادی اهل بیت انسان های مومن بیشترین حرف شنوی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت مقابله با بیماری کرونا داشتند.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیرالمومنین زمانی که بحث خلافت شان مطرح شد، فرمود من از نظر شهروندی مطیع تر شهروندم لذا اگر حاکم شما شوم، شاید مشکلاتی پیش بیاید، اگر شهروند باشم به نفع شماست. همین امار نشان دهنده این است که یک انسان متدین و مومن در رعایت مقررات شهروندی الزام بیشتری دارد و این مطلب در عزاداری های امسال به خوبی تجلی کرد.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیدیم که عزاداران و مداحان که شاید برایشان قابل هضم نبود که جلسات چندین هزار نفره را به یک باره به دسته های کوچک تنزل دهند، با رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل ها مراسم ها را برگزار کردند و باید از این افراد تقدیر شود.

 

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از معاندین و رسانه هایی که جهالت دارند، دست از هجمه به قشر متدین بر نمی دارند اما دیدیم که واقعیت امر نشان داد که متدینین چگونه رعایت پروتکل ها را برای خود الزام آور می دانند و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما امسال در عزاداری های محرم بهترین آزمون را پس دادیم و محرم جدیدی را رقم زدیم./

کد خبر 969186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha