اجرای طرح «نورالثقلین» نیازمند همراهی نهادهای دینی و فرهنگی است

سرپرست دارالقرآن تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: اجرای طرح تربیت قرآنی نورالثقلین، نیازمند همراهی نهادهای دینی، فرهنگی و مسجدی همچون بسیج و کانون های فرهنگی هنری است.

حجت الاسلام «صابر پروین» صبح امروز (۱۸ شهریور) در حاشیه بازدید میدانی از موسسه قرآنی بیت‌النور بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ترویج و گسترش آموزه‌های قرآنی و نهادینه کردن آن در جامعه را امری مهم عنوان کرد و گفت: برای تحقق آن باید مؤسسات و مراکز قرآنی تقویت شوند.

 

وی در ادامه به اجرای طرح تربیت قرآنی نورالثقلین اشاره کرد و افزود: این طرح، خانواده محور، خودجوش و مردم نهاد است و موسسات و مساجد مرکز اصلی اجرای آن هستند.

 

سرپرست دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه تاکید کرد: همچنین موسسات قرآنی هرمزگان برای اجرای این طرح تربیتی قرآنی وارد عمل شوند.

 

 پروین در پایان با تاکید بر اینکه اجرای طرح تربیت قرآنی نورالثقلین نیازمند همراهی نهادهای دینی و فرهنگی و مسجدی همچون بسیج و کانون های فرهنگی هنری است، گفت: بی شک همراهی این نهادها موجب تحقق چشم انداز 10 ساله طرح تربیت قرآنی نورالثقلین خواهد بود. 

 

گفتنی است، حجت الاسلام صابر پروین سرپرست دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز به همراه کارشناسان قرآنی از موسسه بیت النور بندرعباس بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این موسسه قرآنی قرار گرفت.

کد خبر 969203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha