آئین‌نامه‌های قدیمی شهرداری برای درآمدهای مدیریت شهری یک تهدید است

بنی زمانی گفت: رعایت سخت‌گیرانه آئین‌نامه‌های قدیمی شهرداری و بدون تفسیر به‌روزتر از آنها، اشتغال‌زایی و درآمدهای مدیریت شهری را با تهدید مواجه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سینا بنی‌زمانی»، امروز (سه شنبه 18 شهریور) در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شیراز با نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین و آئین‌نامه‌های شهرداری کارایی خود را از دست داده‌اند و لازم است تا قوانین فرسوده، طبق نیازهای امروز شهرها مورد اصلاح قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز افزود: قوانین شهرداری و آئین‌ نامه‌های معاملات، چندین دهه وضع شده اند و در زمان کنونی که سرمایه‌گذاری و گردشگری به دغدغه شهرها تبدیل شده ان، کارایی ندارند.

وی اضافه کرد: مشکلات کنونی شهرداری‌ها برای انعقاد قرارداد با سرمایه‌ گذاران، اغلب به خاطر وجود ضعف در این حوزه است و در حوزه هایی مانند گردشگری با وجود حداقل ها نمی توان به نتیجه مطلوب رسید.

بنی‌زمانی تصریح کرد: رعایت سخت‌گیرانه این آئین‌نامه‌های قدیمی و بدون تفسیر به‌روزتر از آنها، اشتغال‌زایی و درآمدهای مدیریت شهری را با تهدید مواجه می‌کند و لازم است تا مجلس شورای اسلامی به موضوع اصلاح قوانین و آیین‌نامه‌های ناکارآمد قدیمی در حوزه مدیریت شهرها ورود کند.

کد خبر 969432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha