توزیع غذای رایگان میان شهروندان در مسجد «مسرور» ویرجینیا

مسجد «مسرور» در ایالت ویرجینیای آمریکا اقدام به توزیع غذای رایگان در میان نیازمندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «princewilliamliving»،مسجد «مسرور» در ایالت ویرجینیای آمریکا اقدام به توزیع غذای رایگان در میان نیازمندان کرده است.

 

این مسجد که در شهر «منساس» در ایالت «ویرجینیا» واقع شده است در روز 13 سپتامبر (یکشنبه 23 شهریور) غذای رایگان در میان نیازمندان این شهر توزیع می کند.

 

این اقدام در شرایطی صورت می گیرد که شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی در زندگی بسیاری از افراد جامعه داشته است تا جایی که تعدادی از شهروندان حتی محتاج داشتن یک وعده غذایی هستند.

 

مسجد «مسرور» تصمیم گرفته است تا از این به بعد یکشنبه ها و چهارشنبه های هر ماه را به اقدام به برای توزیع غذا در میان افراد نیازمند شهر اختصاص دهد.

 

متولیان مسجد مسرور اعلام کردند که همه افراد با هر دین و مذهب و پیشینه ای که دارند می توانند برای دریافت این کمک ها به مسجد مراجعه کنند.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی مسجد مسرور آمده است: این کمک ها فقط مخصوص مسلمانان نیست و همه شهروندان نیازمند فارغ از هر دین و مذهب،رنگ و نژادی که دارند می توانند از این کمک ها استفاده کنند.

 

به گفته متولیان مسجد مسرور کمک به همنوعان یکی از دستورات اصلی در دین اسلام است و همه تلاش ها در راستای عمل به این ارزش اسلامی صورت می گیرد.

 

آنها همچنین تاکید کردند که اقدام مسجد مسرور راهی برای ایجاد پیوند و پل ارتباطی میان شهروندان مسلمان و غیر مسلمان در شهر منساس است.

کد خبر 969622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha