زندانیان از امکانات زندان برای بازپروری استفاده کنند

سردار حبیبی گفت: زندانیان باید از امکانات و شرایط زندان برای اصلاح و بازپروری خود استفاده و تجارب خود را به سایر افراد منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (چهارشنبه 19 شههریور) در بازدید از زندان شماره 2 شیراز و دیدار با زندانیان نظامی گفت: زندانیان باید از امکانات و شرایط زندان برای اصلاح و بازپروری خود استفاده کنند و خود را در آخر خط تصور نکنند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: انتقال تجارب شما به سایر افراد نیز اقدام موثری است تا به آنها درس عبرت داده شود که در کاهش آسیب ها در جامعه نیز اثرگذار است.

وی با ذکر یک مثال خوب در مورد سعی و کوشش در شرایط سخت بیان کرد: «حربن یزید ریاحی» نیز در لحظات پایانی روز عاشورا با ملحق شدن به سپاه امام حسین(ع) به دفاع از اهل بیت (ع) پرداخت و به شهادت رسید.

گفتنی است در این بازید که با حضور مدیرکل زندان های فارس، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از قضات سازمان قضایی استان برگزار شد زندانیان مشکلات خود را به صورت شفاهی و کتبی مطرح کردند و پیگیری پرونده قضایی آنان در دستور کار قرار گرفت و برای آزادی یکی از زندانیان با همت خیرین قول مساعد داده شد.

همچنین، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، با اعطای گزارشی از تسهیلات قضایی به زندانیان از اقدامات انجام شده در زندان شماره 2 شیراز برای اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به اجتماع قدردانی کرد.

کد خبر 969758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha