شهدا، نماد ارزشی این مرزوبوم هستند

قنبری از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «احسان قنبری» صبح امروز (19 شهریور) در یازدهمین هفته اجرای طرح  ملی سه شنبه های تکریم که در منزل شهید «مهدی فریدونی» در شهرستان بهار برگزار شد، گفت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که نماد ارزشی این مرز و بوم هستند.

 

فرماندار بهار با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های شهیدان است، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه است و باید به فرهنگی در بین مسئولین تبدیل شود.

 

قنبری از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

 

وی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

 

وی همچنین به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در مورد ویژگی های اخلاقی و رفتاری همرزمان شهید خاطراتی را بیان نمود.

 

در ادامه  با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید «مهدی فریدونی» که شهید شاخص سال جاری شهرستان بهار نیز هست، تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 969767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha