توزیع ۷۲ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان بندر کیاشهر

یوسف زاده گفت:۷۲ بسته کمک معیشتی و ملزومات بهداشتی از سوی مرکز افق آستان سید ابوجعفر و هیئت روضه العباس بندرکیاشهر بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

حجت الاسلام «حسین یوسف زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: به مناسبت ایام محرم مرحله پنجم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان در قالب تهیه و توزیع 72 بسته معیشتی و  بهداشتی توسط مرکز افق آستان مقدس آقاسیدابوجعفر(سلام الله) و هیئت روضة العباس(علیه السلام) بندرکیاشهر برگزار شد.

 

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه اعلام کرد: برای تهیه این بسته های کمک معیشتی و بهداشتی 25میلیون تومان هزینه شده است.

 

 وی اظهار داشت: هر بسته شامل مرغ، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی ، سویا و پنیر و انواع حبوبات و قند، شکر، چای و یک شانه تخم مرغ و مواد شوینده و بهداشتی به مبلغ 350 هزار تومان است.

 

یوسف زاده یادآور شد: مرحله پنجم این رزمایش از محل موقوفه میرزا موسی نائبی و کمک های مردمی تهیه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز افق آستان مقدس آقاسیدابوجعفر(سلام الله) و هیئت روضة العباس(علیه السلام) بندرکیاشهر از آغاز مقابله با بیماری کرونا در میدان حاضر بوده و تاکنون چهار مرحله تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی را انجام داده است.

 

رییس اداره اوقاف آستانه اشرفیه اظهار داشت: در مجموع چهار مرحله گذشته برای این‌کار خداپسندانه به 760 خانوار با صرف هزینه 172 میلیون تومان کمک شده است.

 

 

 

 

کد خبر 969897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha