مسلمانان در  جبهه واحد هتاکی به رسوال الله (ص) را پاسخ دهند

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه دشمنان اسلام با توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) عزت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند گفت: همه مسلمانان باید در جبهه واحد این هتاکی را به صورت جدی پاسخ دهند.

«آیت‌الله محسن حیدری» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: غربی‌ها با توجه به جنگ‌های صلیبی که از گذشته و حال با مسلمانان دارند کینه عمیق نسبت به اسلام و مبانی حقه اسلامی دارند، این کینه آنجا بیشتر می‌شود که جبهه مقاومت در منطقه روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غربی‌ها و دست‌نشانده‌های آنها در جهان به‌دنبال ضربه زدن به اسلام هستند افزود: در زمان امام خمینی (ره) سلمان رشدی به نیابت از غرب آن حرکت ضدالهی را انجام داد، اکنون نیز همه این اتفاقات به رهبری آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) عزت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند اضافه کرد: مسلمانان حقیقت‌جو دیگر فریب رفتارهای غربی‌ها را نخواهند خورد، در این شرایط حساس مسلمانان وحدت بیشتری برای مقابله با توهین‌کنندگان پیدا می‌کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز ابراز کرد: اگر شخصی به حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی (ع) توهین کند نزد ما همانند توهین به شرایع الهی است، بنابراین سایر پیروان ادیان الهی اگر به حقیقت خود بازگردند این رفتارها را باید محکوم کنند، اما متاسفانه از روی تعصبی که دارند متوجه کینه‌توزی غربی‌ها نسبت به ادیان آسمانی نمی‌شوند.

 

وی با بیان اینکه طبیعتا ما به‌عنوان مسلمان باید حساسیت لازم را نسبت به این موضوع نشان دهیم یاد آور شد: مقام معظم رهبری در بیانیه شیوای خود این اقدام مشمئزکننده را محکوم کردند از این رو همه مسلمانان باید در جبهه واحد این هتاکی را به صورت جدی پاسخ دهند.

 

کد خبر 969952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha