۲۲۳ بسته بهداشتی به مدارس شهرستان صومعه‌سرا اهدا شد

آرمان گفت: ۲۲۳ بسته بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به مدارس شهرستان صومعه‌سرا اهدا شد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در شهرستان، همواره در کنار مردم و کادر درمان و در مقاطع مختلف با اهدای ماسک و مواد گندزدای رایگان یاریگر مردم در راه مقابله‌ با این ویروس منحوس بوده‌ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: اکنون همزمان با بازگشایی مدارس و در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان 223 بسته بهداشتی به ارزش 150 میلیون تومان به مدارس این شهرستان اهدا شد.

 

وی با بیان یانکه این بسته‌ها به همت گروه جهادی شهیدمدافع حرم سعید مسافر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا و یکی از خیرین تهیه شده است گفت: بسته‌های بهداشتی شامل گالن۲۰ لیتری ضدعفونی سطوح، گالن 20 لیتری ضدعفونی دست، گالن پنج لیتری مایع دستشویی وجمعا ۱۱هزار عدد ماسک است.

 

آرمان با اشاره به اینکه این عمل تحت عنوان «نذر سلامت» و به نیت شهید مسافرو با همکاری اداره آموزش و پرورش در شهرستان اجرایی شد تصریح کرد: این کاربا هدف کمک به افزایش سطح سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان انجام گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه برخی از مدارس و پایگاه‌های بسیج صومعه‌سرا اقدام به تولید ماسک می‌کنند خاطرنشان کرد: در حال حاضر تولید ماسک در این شهرستان زیاد است و می توان کمبودها را از آنجا تامین کرد.

کد خبر 969985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha