تجمع اعتراضی به اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی در شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تجمع اعتراضی مردم اردبیل به اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی در توهین به قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) فردا ۲۰ شهریور ماه ساعت ۱۰ در محل شهیدگاه اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تجمع اعتراضی مردم اردبیل به اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی در توهین به قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) فردا 20 شهریور ماه ساعت 10 در محل شهیدگاه اردبیل برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سکوت در برابر توهین به دین مبین اسلام خیانت است و مردم اردبیل نیز مانند سایر هموطنان این اقدام ننگین را محکوم خواهند کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: بیانیه این اقدام ننگین فردا پس از تجمع اعتراضی قرائت و مردم حاضر با ندای «الله اکبر» این بیانیه را تائید خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: از مردم ولایی اردبیل در این ماه عزیز دعوت می شود تا با حضور در این تجمع اعتراضی و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پاسخ کوبنده ای به اقدام شنیع این نشریه فرانسوی بدهند.

 

وی اظهار داشت: دولت های استکبار با خیال خام اسلام ستیزی تلاش دارند تا توطئه های شوم خود را در کشورهای اسلامی اجرایی کنند و این وظیفه امت اسلامی است که در برابر این خوی وحشیگری ایستادگی و محکوم کنند.

کد خبر 969988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha