توزیع ۲۰۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های نیازمند به همت کانون «ابوالفضل العباس (ع)» جهرم

پاریاو گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)، مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم تعداد ۲۰۰ بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

«محمدهادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» شهرستان جهرم در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در کمک به محرومان و مستمندان جامعه و اجرای رزمایش «کمک مومنانه» به اجرای این طرح اقدام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (س)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم افزود: رزمایش «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری در 2 مرحله با همراهی خوب خیران و بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح تعداد 160 بسته مواد غذایی تهیه و توزیع شد، بیان کرد: این بسته ها در مرحله نخست حاوی اقلام مورد نیاز خانواده ها همچون برنج، ماکارونی، سویا، نخود، نمک، شکر، رب گوجه و روغن بود.

 

پاریاو به مرحله دوم این طرح اشاره کرد که شامل 40 بسته مواد غذایی بود که با همت خیران و افراد نیکوکار و هچنین اعضای کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (س)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اقلام اهدایی این کانون به خانواده های نیازمند در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»، خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل برنج، گوشت مرغ، ماکارونی، سویا، نمک، رب گوجه و روغن بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (س)»، مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم عنوان کرد: هزینه خرید اقلام مواد غذایی در مرحله اول و دوم رزمایش «کمک مومنانه» به همت افراد نیکوکار محله و خانواده های بچه های مسجد تامین شده است.

 

وی با اشاره به نحوه توزیع بسته های مواد غذایی نیز گفت: در توزیع بسته ها اولویت با خانواده های کم بضاعت از اهالی مسجد و کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع) و در مرحله بعد سایر نیازمندان محله و همجوار مسجد بود.

 

پاریاو از همکاری و همت بچه های مسجد و اهالی محله برای کمک به خانواده های کم بضاعت قدردانی کرد و تداوم این همکاری را برای اجرای مراحل بعدی رزمایش «کمک مومنانه» خواستار شد.

 

کد خبر 970094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha