سیره پیامبر اسلام (ص) نسخه حیات بخش انسان ها است

سقاء گفت: سیره پیامبر اسلام (ص) نسخه حیات بخش انسان ها است و این مسئله موجب کینه شیطانی دولت های استکباری برای تخریب چهره نورانی ایشان و قرآن کریم شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نور وحیانی دین مبین اسلام با تخریب و اهانت شیاطین خاموش شدنی نیست و جامعه از پرتو انوار اسلام به هدایت و آگاهی خواهند رسید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سیره پیامبر اسلام (ص) نسخه حیات بخش انسان ها است و این مسئله موجب کینه شیطانی دولت های استکباری برای تخریب چهره نورانی ایشان و قرآن کریم شد.

 

وی یادآور شد: دول غربی دچار جاهلیت نوین و مبتلا به افکار انحرافی با محوریت صهیونیست جنایتکار شده اند و نتیجه این ددمنشی در نشریات هدایت شده از سوی افکار پلید را مشاهده می کنیم.

 

سقاء خاطر نشان کرد: نور و رحمت قرآن کریم و حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در عصر کنونی زمینه روشنی قلب های مومنان شده است و بشریت از توحید و عدل اسلام بهره مند شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالان کانون های مساجد با صدور بیانیه ای این اقدام ننگین و ددمنشانه دولت فرانسه و نشریه فرانسوی را محکوم کرد و امیدواریم زمینه محاکمه عاملان این اقدام پست بزودی فراهم شود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: مسلمانان جهان نیز با حرکت های اعتراضی خود این اهانت ننگین را محکوم کرده اند و این نشان می دهد که مسلمانان با اتحاد و همدلی یک صدا خواستار نابودی تفکرهای تکفیری در سطح جهان را فریاد می زنند.

 

سقاء عنوان کرد: سر منشا نحله های امروز ناشی از سردرگمی این افراد نسبت به سیره پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) است و این مسئله زمینه سقوط آنها را نزدیک تر خواهد کرد.
 

کد خبر 970146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha