توجه به تولید و اشتغالزایی، رضایت مردم را به همراه دارد

امیر سرتیپ حاتمی، توجه به تولید را یکی از راهکارهای افزایش رضایت مردم خواند و گفت: به همین منظور اقدامات خوبی در راستای جهش تولید در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: در این استان شاهد همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان هستیم.

 

امیر سرتیپ حاتمی با انتقاد از وضعیت نامناسب زیرساخت های حوزه درمان در استان زنجان، گفت: به رغم این کمبودها، خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه می شود.

 

وی به عزاداری های مردم پایتخت شور و شعور حسینی در محرم اشاره کرد و گفت: عزاداران زنجانی همواره الگوی دیگر عزاداران کشور هستند و امسال نیز نمونه خوب دیگری از عزاداری مردم این استان به جهان معرفی شد.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به کمک های مومنانه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات متعددی که مردم با شیوع ویروس کرونا با آن مواجه هستند، کمک های خوبی جمع آوری شده است.

 

وی به فشار حداکثری دشمن در عرصه اقتصادی به ایران اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تا با این فشارها مردم را به اعتراض بکشاند.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، توجه به تولید را یکی از راهکارهای افزایش رضایت مردم خواند و گفت: به همین منظور اقدامات خوبی در راستای جهش تولید در دستور کار است.

 

امیرحاتمی، تمدید تحریم ها را هدف اصلی دشمن خواند و گفت: محرومیت ها می تواند نیازها را به ما نشان دهند و از این طریق می توانیم مسیر را درست طی کنیم و ما این تجربه را در جنگ تحمیلی داشتیم.

 

وی با یادآوری اینکه مردم با خباثت دشمنان انقلاب آشنا هستند و همواره با بصیرت عمل می کنند، ادامه داد: ایران از این تحریم ها و محدودیت ها نیز به خوبی عبور خواهد کرد.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد استان در حوزه صادرات خاطرنشان کرد: استان در حوزه‌های مختلف ظرفیت صادراتی بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 970161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha