توهین به پیامبر اسلام، توهین به همه پیامبران الهی است

آیت الله ملک حسینی گفت: دشمن باید بداند توهین به نبی مکرم تنها توهین به او نیست، بلکه توهین به همه پیامبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در راستای محکوم کردن نشریه فرانسوی و حرکت رذیلانه، ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم، شهروندان یاسوجی امروز (۲۰ شهریور) تجمع اعتراضی نسبت به این کار شنیع برگزار کردند.

 

آیت‌الله «سید شرف الدین ملک‌حسینی» در این آئین، اظهار کرد: جهان اسلام به تازگی با دو مصیبت روبه‌رو بوده که آتش کشیدن قرآن در کشور سوئد و دیگری بازنشر کاریکاتور موهن از سوی نشریه فرانسوی شارلی‌ ابدو است.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با محکومیت این دو جنایت، گفت: از این مصیبت‌ها عزت و شرف برای مسلمانان و جهان اسلام خلق شد و امروز شما مردم آمده‌اید تا با لبیک گفتن به رسول‌ الله (ص)، ارادات خود را به قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) نشان دهید.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه هرگز نور الهی قرآن، پیامبر اعظم(ص) و دین اسلام خاموش نخواهد شد، گفت؛ امروز همه آمده‌اند تا این مسائل را فریاد بزنند.

 

آیت الله ملک حسینی یادآور شد: این هتک‌ها، توهین‌ها و اهانت‌ها نشان از زنده بودن دین اسلام و پایداری و جاودانگی پیامبر در عالم هستی دارد.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این حرکت آغاز عزتی نو برای دین و جهان اسلام و زمینه بیداری جهان اسلام و استمرار نور الهی در عالم هستی است.

 

وی با بیان اگر هتک دشمن را بازگو می‌ کنیم نوعی دفاع از دین اسلام، قرآن و پیامبر است، گفت: باید به این هتک‌ها پاسخ داد تا بشر بیدار شود و دفاع کرد از قرآن که اعجاز است.

 

آیت الله ملک یبنب با ییان اینکه قرآن برای کل بشریت و همه زمان‌ها و امت‌ها است، خاطرنشان کرد: قرآن کتاب فطرت و هدایت بشر است و با وجود گذشت زمان هرگز کهنه و مندرس نمی‌شود، بلکه زنده بوده و زنده‌تر خواهد ماند.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن پیام نفی شرک، ظلم و استکبار بوده و پیامبر تجسم قرآن است، اظهار کرد: دشمنان بدانند توهین به نبی اکرم (ص) توهین به همه انبیاء الهی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه توهین به قرآن، توهین به همه کتاب‌های آسمانی است، گفت: اگر پیامبر اکرم (ص) نبود نامی از موسی کلیم‌الهی، عیسی و دیگر پیامبر هم نبود و اگر قرآن نبود، تورات و انجیل و زبور هم وجود نداشت.

کد خبر 970195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha