مردم رای دادن را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند

محمد نژاد با بیان اینکه از مردم شریف شهرستان درخواست می شود که برای رای دادن در مهلت قانونی در محل شعبات اخذ رای حاضر شوند، گفت: ۵۰ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان آماده حضور رای دهندگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار شهرستان دره شهر با بیان اینکه 50 صندوق اخذ راي در این شهرستان برای اخذ رای شهروندان دره شهری دایر شده است، اظهار کرد: از این تعداد شعبه اخذ رای، ۱۴ شعبه به صورت سیار و ۳۶ شعبه نیز به صورت ثابت آماده اخذ رای مردم شریف شهرستان دره شهر است.
 

 

«کیانوش محمد نژاد» با تاکید بر اینکه کار گندزدایی و کنترل های بهداشتی در محل شعبات اخذ رای از روزهای گذشته در سطح شهرستان با حضور مسئولان مربوطه انجام شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه در شرایط شیوع کرونا قرار داریم از مردم عزیز درخواست می شود که حتما هنگام حضور در شعبات اخذ رای از تجمع خودداری کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی تصریح کرد: عدم توقف زیاد در شعبات اخذ رای، کاهش زمان حضور در شعب هنگام رای دادن، استفاده از ماسک، رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی نقش مهمی در حفظ سلامتی رای دهندگان و عوامل اجرایی شعبات اخذ رای دارد، گفت: طرفداران نامزدهای انتخاباتی نیز برای جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا و حفظ سلامتی خود و مردم از تجمع در اطراف شعب خودداری کنند.

 

فرماندار دره شهر  با اشاره به اینکه شهرستان دره شهر بیش از ۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دارد که در  مرحله  اول بیش از ۲۵ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند، افزود: شبکه بهداشت و درمان  بر اجرای پروتکل های بهداشتی در محل شعبات اخذ رای نظارت مناسبی دارد و نیروی انتظامی و بسیج نیز، امنیت خوبی در شعب برقرار نموده و از تجمع افراد در شعب برای حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی جلوگیری کرده اند.

 

محمد نژاد بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان عدم تمدید ساعت رای گیری وجود دارد لذا شهروندان در همان ساعات اولیه با حفظ پروتکل های بهداشتی و نیز استفاده از خودکار شخصی رای بدهند.

 

کد خبر 970363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha