برگزاری انتخابات در ۱۰ حوزه انتخابیه، ۲۳ شهرستان و ۸ استان/  ویژگی این مرحله از انتخابات مواجهه با کروناست

رحمانی فضلی با اشاره ه اینکه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه، ۲۳ شهرستان و ۸ استان، برگزار شد، گفت: ویژگی این مرحله از انتخابات مواجهه با کروناست. به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایط آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم یک انتخابات سالم، خوب و قانونی داشته باشیم و بتوانیم آسیب شناسی و جمع بندی  یک انتخابات ریاست جمهوری باشکوه در انتخابات ۱۴۰۰ انجام دهیم که اگر وضعیت کرونا تداوم داشته باشد، این انتخابات می‌تواند الگویی برای انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرد.

وزیر کشور ادامه داد:  امروز توفیق داریم که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را در ۱۰ حوزه انتخابیه، ۲۳ شهرستان و ۸ استان، برگزار کنیم.

رحمانی فضلی اظهار کرد:  الحمدالله تا الان روند کار بسیار خوب بوده است و مشکل خاصی نداشتیم. ویژگی این مرحله از انتخابات مواجهه با کروناست. به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایط آماده شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفته بودند فاصله‌ها رعایت شود. مثلاً عنوان شده بود هر کسی که وارد حوزه رأی گیری می‌شود، باید ماسک داشته باشد، خودکار شخصی بیاورد و ما هم امکانات ضدعفونی را گذاشته‌ایم.

رحمانی فضلی همچنین بر حضور رأی دهندگان در ساعات اولیه انتخابات تأکید کرد./

کد خبر 970383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha