توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) توهین به کل ادیان و انبیای الهی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: دشمنان برای چندمین بار است که چنین اقدام سخیفی انجام می‌دهند و این کار نوعی توهین به کل ادیان و انبیای الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۱ شهریور حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) توسط نشریه شارلی ابدو فرانسوی، گفت: دشمنان برای چندمین بار است که چنین اقدام سخیفی انجام می‌دهند و این کار نوعی توهین به کل ادیان و انبیای الهی است.

امام جمعه آسمینون اضافه کرد: با کمال تاسف رئیس‌جمهور ضعیف فرانسه به بهانه وجود آزادی بیان در فرانسه تلویحا از این اقدام زشت حمایت کرده است که این حرف خودش نوعی دروغ و عوام‌ فریبی می باشد و اگر آزادی بیان است پس چرا حرف زدن در مورد هولوکاست جرم است و زندانی دارد؟ اما دلایل اهانت های مکرر به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و سایر مقدسات دینی چیست؟.

وی با بیان این مطلب دلایل اهانت مکرر به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را می توان چنین برشمرد، اظهار کرد: در وهله اول پیروزی‌های پیاپی جبهه مقاومت و اسلام در سال های اخیر موجب شده است که دشمنان اسلام عناد و کینه دیرینه خود را نه در میدان مبارزه بلکه به شکلی زبونانه و ظالمانه از راه دیگر بروز دهند در واقع این اقدام سخیف و شنیع نوعی انتقام‌گیری از اسلام ناب محمدی به خاطر شکست های مکرر آنها در میدان های دیگر است.

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: در وهله دوم این گونه اقدامات انحراف افکار عمومی جهان و کشورهای اروپایی از امواج رو به گسترش اعتراضات دامنه دار علیه تبعیض نژادی، بی‌عدالتی و انواع فساد های فراگیر در این کشور ها مخصوصا فرانسه است.

خطیب جمعه آسمینون بیان کرد: در وهله سوم این اقدامات هتاکانه سنجش میزان حساسیت و غیرت دینی مسلمانان در جهان و اروپا می باشد هدفشان شکستن قبح اهانت‌ها و عادی سازی آن در بین مردم مسلمان و بی‌تفاوتی سازی در مواجهه با این گونه اقدامات خبیثانه است.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی باید جلوی واکنش های عناصر تکفیری و مزدوران استکبار گرفته شود و در یک پویش و کمپینی اعتراضات هدفمند، سراسری و واکنش قاطع و مناسب، هوشمندانه و متحدانه در مقابل چنین برنامه‌هایی مخصوصا از طرف آحاد مسلمانان، علمای جهان اسلام و نخبگان مسلمان اقدام مناسب و پاسخ دندان شکن دولتمردان جمهوری اسلامی و به ویژه وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی انجام شود، انتظار می‌رود زود تر و قاطعانه پاسخ دهند و محکوم کنند.

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به انتخابات پیشروی آمریکا، عنوان کرد: متاسفانه یک عده در داخل، این گونه القا می کنند که اگر ترامپ شکست بخورد و مثلا بایدن پیروز شود همه مشکلات کشور ما حل می‌شود در حالی که این نوع دل بستن اولا نوعی دل بستن به فاسد ترین انتخابات در آمریکا می باشد ثانیا ترامپ و بایدن سر و ته یکی هستند و هر کدام سر کار بیایند نقشه راه دشمن تغییر نمی کند و دشمنی آنها با ایران اسلامی و انقلابی تمام نمی شود.

امام جمعه آسمینون تصریح کرد: امروز استکبار جهانی بیش از همه چیز از نفوذ منطقه ای و گسترش عمق راهبردی ایران انقلابی عصبانی و ناراحت است بنابراین آنچه در مورد تفاوت بایدن و ترامپ گفته می شود بیشتر تاریخ مصرف انتخاباتی دارد.

وی ابراز کرد: یکی از وظایف مهم مجلس در کنار ریل گذاری و قانون گذاری مسئله نظارت میدانی می باشد که در شرایط فعلی می‌تواند موثر و گره گشا باشد سفر اخیر قالیباف رئیس مجلس به خوزستان در این قالب ارزیابی می شود کار خوبی است به شرطی که مستمر و هدفمند باشد که به امید خدا نتایج ملموس و گره گشا برای مردم هم داشته باشد چرا که مردم از مجلس انقلابی این انتظار را دارند.

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه تاکید کرد: مسئله مجازی شدن آموزش مورد توجه است و لزوم مواجهه فعال مردم و مسئولین در این زمینه است که هم مسئولین زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند و عدالت آموزشی و امکانات را عادلانه توزیع کنند مردم و مخصوصاً والدین دانش‌آموزان هم سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را بالا ببرند و مسئله را جدی بگیرند و همراهی و همکاری کنند.

کد خبر 970385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha