شورای پنجم با نگاه فرهنگ محور ارتقای فرهنگی شیراز  را  تعریف کرده است

دستغیب گفت: شورای پنجم با نگاه فرهنگ محور خود، نشاط اجتماعی، اعتلای فکری و ارتقای فرهنگی شیراز و ‌شهروندانش را به عنوان چشم انداز این شهر تعریف کرده است که البته باید در راستای این نگاه اقدامات شایسته ای هم انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمدرضا دستغیب»، امروز (جمعه ۲۱ شهریور) در بازدید از فرهنگسرای «بهمن‌ بیگی»، گفت: فکر و اندیشه ماست که ماندگار می‌شود، استاد بهمن‌ بیگی هم مصداق کامل این حرف است و باید برای نشان دادن اندیشه‌ های ماندگار او، کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شورای پنجم با نگاه فرهنگ محور خود، نشاط اجتماعی، اعتلای فکری و ارتقای فرهنگی شیراز و ‌شهروندانش را به عنوان چشم انداز این شهر تعریف کرده است که البته باید در راستای این نگاه اقدامات شایسته ای هم انجام شود.

وی اظهار کرد: مدیران فرهنگسراها باید افرادی توانمند، اندیش‌ورز و پویا باشند که با اشراف به تمام ابعاد فرهنگ و هنر بتوانند از ظرفیت فرهنگسراها تمام و کمال استفاده کنند.

دستغیب افزود: فرهنگسراها اگرچه ظرفیت‌های بالاتری دارند اما تا کنون با ظرفیت موجود هم در راستای شعارهای فرهنگی شورای پنجم کارآمد و پرتوان عمل کرده‌اند.

بر اساس این گزارش در ادامه،‌ «محمد تقی تذروی»، هم با اشاره به اینکه خدمت به خلق یعنی عزت‌‌مندی همیشگی، گفت: احداث فرهنگسرای «بهمن بیگی» یک خدمت بزرگ به شهر شیراز است و فرهنگسرای بهمن بیگی باید به عنوان یک مرکز بزرگ فرهنگی در اختیار مردم قرار بگیرد و مردم در مدیریت آن مشارکت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود:‌ راه اندازی کتابخانه بزرگ «بهمن بیگی» می طلبد که فرهنگ کتاب‌خوانی را میان شهروندان ترویج دهیم.
 

کد خبر 970398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha