حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام صوفی حضور حداکثری مردم در انتخابات را بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: یکی از عرصه‌‌هایی که سبب تقویت مردم، نظام و جمهوری اسلامی در جهان می‌شود، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شادگان، «حجت‌الاسلام هاشم صوفی» ظهر امروز ( جمعه ۲۱ شهریور) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شادگان که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) را حرکتی رذیلانه، مذبوحانه و نابخردانه استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: این نیز نشان‌دهنده آن است که پیروزی اسلام و امت اسلامی تحقق پیدا کرده است.

 

امام جمعه موقت شادگان با بیان اینکه حمایت سردمداران منفور استکبار جهانی از این رفتار زشت و قبیح نابخشودنی است افزود: تکرار اهانت نشریه فرانسوی به ساحت حضرت محمد (ص) نشان از عمق عناد دنیای غرب نسبت به اسلام دار، چرا که حضرت محمد (ص) عصاره تمام پیامبران و ختم نبوت است لذا کسانی که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند در واقع به تمام ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند.

 

وی در بخشی از سخنان خود به برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از عرصه‌هایی که سبب تقویت مردم، نظام و جمهوری اسلامی در جهان می شود، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

 

حجت‌الاسلام صوفی حضور حداکثری مردم در انتخابات را بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌‌ساز خواهد بود.

 

وی ضمن گرامیداشت ۲۷ شهریور سالروز بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی یاد آور شد: راه و منش استاد شهریار انقلابی بود و او از ولایت فقیه دفاع می‌کرد.

 

امام جمعه موقت شادگان تاکید کرد: بسیاری از اشعار شهریار برگرفته از مضامین آیات قرآن کریم، احادیث و روایات است.

 

کد خبر 970452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha