۷میلیارد ریال از موقوفات تهرانی‌ها برای تهیه لوازم التحریر اختصاص یافت

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران از اختصاص ۷ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال از محل موقوفات استان تهران برای تأمین بسته لوازم التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، طرح مهر تحصیلی هر سال در آستانه بازگشایی مدارس به همت سازمان اوقاف و امور خیریه از محل نیت‌های واقف‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان اجرایی می‌شد.

 

امسال نیز با شیوع کرونا، سازمان اوقاف و امور خیریه طرح مهر تحصیلی را به منظور تأمین وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان اجرایی کرد و این وسایل در بقاع متبرکه بسته‌بندی شدند.

 

حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به برگزاری طرح مهر تحصیلی امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی در ایام کرونا اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، ۳ هزار و ۲۴۰ بسته لوازم التحریر شامل وسایلی همچون کیف، دفتر، دفترچه، خودکار، مداد، مدادرنگی، مدادتراش و پاک کن، جامدادی و خط کش برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شد.

 

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته لوازم‌التحریر به قیمت روز حدود ۲۴۰ هزار تومان است، افزود: ۷ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال از محل موقوفات استان تهران برای تأمین بسته لوازم التحریر اختصاص یافت و این بسته‌ها در مرکز افق بقاع متبرکه تهیه و بین خانواده‌های نیازمند که دانش‌آموز دارند، توزیع شد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به اینکه مرکز افق امامزادگان در سال‌های گذشته برای فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی با دستور رئیس سازمان اوقاف راه‌اندازی شده است، گفت: یکی از وظایف این مراکز ارائه خدمات اجتماعی است که همزمان با بازگشایی مدارس توزیع لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمندان اجرایی کرد.

کد خبر 970641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha