پویش «نذر ورزشی» با پاکسازی طبیعت در جهرم به اجرا درآمد

خداجو از اجرای پویش «نذر ورزشی» در جهرم خبر داد و گفت: این پویش با هدف پاکسازی طبیعت برای نخستین بار در جهرم به اجرا در آمد.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای پویش «نذر ورزشی» برای نخستین بار در شهرستان جهرم، گفت:  پویش «نذر ورزشی» به منظور پاک سازی محیط زیست طراحی و فعالیت خود را در شهرستان جهرم آغاز کرده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این پویش به همت کمیته های هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم به اجرا در آمد، افزود: پاک سازی طبیعت شهرستان جهرم از ماسک و دستکش های رها شده در محیط زیست از اهداف اجرای پویش «نذر ورزش» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این پویش زباله های رها شده در طبیعت جمع آوری شد، بیان کرد: این برنامه از پارک لاله واقع در شهرک انقلاب جهرم آغاز و تا تپه شهدای گمنام این شهرستان ادامه داشت.

 

خداجو با اشاره به رهاسازی بسیاری از ملزومات پیشگیری از بیماری «کرونا» همچون ماسک و... در بافت طبیعی شهرها، تاکید کرد: از جمله اهداف پویش «نذر ورزشی» پاکسازی طبیعت از زباله‌های به جا مانده از  ملزومات مقابله با بیماری «کرونا» است.

 

وی با قدردانی از شرکت کنندگان در پویش «نذر ورزش» گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله داشتن ماسک و دستکش از الزامات شرکت در این برنامه بود که توسط شرکت کنندگان به خوبی اجرا شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با تاکید بر رعایت بهداشت از سوی مردم به ویژه در ایام شیوع بیماری «کرونا» تصریح کرد: مردم باید توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در رعایت بهداشت و عدم رهاسازی زباله اقدامی موثر در پیشگیری از بیماری «کرونا» به شمار می آید، عنوان کرد: این پویش از 11 شهریور ماه تا 17 مهر ماه مصادف با اربعین حسین ادامه دارد.

 

خداجو همچنین در پایان از عموم شهروندان جهرمی و علاقمندان به طبیعت برای شرکت در برنامه های پویش «نذر ورزشی» که به منظور پاک سازی محیط زیست شهرستان از زباله به اجرا در می آید، دعوت کرد.

 

کد خبر 970652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha