مصرف یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در قزوین

بوشهری از مصرف یک میلیارد و ۹۸۳ میلیون متر مكعب گاز طبیعی در سطح استان قزوین در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، «اسماعیل مفرد بوشهری» بیان کرد: با مصرف یک میلیارد و 983 میلیون متر مكعب گاز در پنج ماهه اول سال 99 شاهد افزایش 11 درصدی مصرف گاز در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری بوده ایم.

 

مدیرعامل شركت گاز استان قزوین میزان گاز تحویلی به نیروگاه برق شهید رجایی در پنج ماهه اول امسال را بالغ بر یک میلیارد و 91 میلیون متر مكعب اعلام كرد و افزود: از میزان کل مصرف گاز استان 55 درصد آن تحویل نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان شده است.

 

بوشهری عنوان کرد: 264 میلیون متر مكعب گاز مصرفی در بخش خانگی در پنج ماه اول سال جاری بوده است که میزان مصرف گاز با توجه به توسعه گازرسانی در روستاها و افزایش تعداد مشترکان گاز در بخش های مختلف شهری و روستایی، نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.

 

وی مقدار مصرف گاز در بخش صنعت استان را 500 میلیون متر مكعب اعلام کرد و گفت: با توجه به اولویت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی، میزان مصرف گاز در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل روند افزایشی داشته است.

 

مدیرعامل شركت گاز استان قزوین خاطر نشان کرد: امید است استقبال صنایع در بهره گیری از گاز به عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد و با مدیریت هر چه بهتر و بیشتر انرژی، این نعمت الهی در تمام واحدهای صنعتی استان مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 970946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha