قدرت اسلام در معنویت آن است

حجت الاسلام عزت خواه گفت: قدرت اسلام در معنویت آن است و هیچ بشری یارای تخریب این چهره معنوی و نورانی را ندارد.

حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اهانت به دین مبین اسلام زمینه اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر تفکرهای الحادی را فراهم می کند و باید صفوف این اتحاد در بین کشورهای اسلامی افزایش یابد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین تصریح کرد: قدرت اسلام در معنویت آن است و هیچ بشری یارای تخریب این چهره معنوی و نورانی را ندارد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: رسانه های آزاد اندیش جهان باید این اقدام نشریه فرانسوی را محکوم و آن را تحریم کنند.

 

حجت الاسلام عزت خواه تاکید کرد: تخریب چهره اسلام و قرآن کریم نشان از عجز و ناتوانی مکتب غرب در مقابل گسترش اسلام در کشورهای غربی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین افزود: تحول عظیمی که پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در راستای تبلیغ رسالت خود ایجاد کرد برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و هم اکنون نیز این رسالت تبلیغی دلهره در دل شیاطین صهیونیستی ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام عزت خواه سکوت در برابر این فتنه ها و بدعت ها از جانب روشنفکران غربی به یک رسم تبدیل شده است اما مسلمانان در برابر این هوجی گری ها سکوت نخواهند کرد و از حریم اسلام و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دفاع خواهند کرد.

کد خبر 970950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha