وجود ۱۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین

عرشیان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ خودروی فرسوده داریم که ۵۰ درصد ناوگان تاکسی شهر قزوین را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «اسماعیل عرشیان» در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی در قزوین گفت: با توجه به تعداد ناوگان فرسوده تاکسی در شهر قزوین لازم است دارندگان خودروهای فرسوده در اولین فرصت به این سازمان مراجعه کرده و با همراه داشتن مدارک نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین ادامه داد: با توجه به میزان آلایندگی و میزان مصرف سوختی که خودروهای تاکسی پیکان دارند، نگاه مدیریت شهری و شورای شهر، توجه ویژه به این نوع از تاکسی های فرسوده است.

 

وی در خصوص تسهیلات پرداختی برای نوسازی تاکسی ها عنوان کرد: برای تاکسی های پیکان نارنجی فرسوده 35 میلیون تومان و برای تاکسی های زرد گردشی پیکان 40 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

 

عرشیان اعلام کرد: از سه روز گذشته ثبت نام برای نوسازی ناوگان تاکسی آغاز شده است و در این طرح خودرهای پژوه 405 به قیمت 88 میلیون تومان و سمند به قیمت 94 میلیون تومان است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای ثبت نام، رانندگان تاکسی باید مدارک خودرویی که می خواهند اسقاط کنند به همراه مدارک شناسایی خود، همراه داشته باشند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و 300 خودروی فرسوده داریم که 50 درصد ناوگان تاکسی شهر قزوین را شامل می شود که ظرف پنج سال کل ناوگان تاکسی فرسوده می شود و لازم است با توجه به شرایط خاص رانندگان، نگاه حمایتی داشته باشیم که مدیریت شهری نگاه ویژه ای به این بحث دارد تا طی پنج سال برنامه ای برای نوسازی صورت گیرد.

کد خبر 971022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha