اعلام اسامی برندگان مسابقه مجازی «خانه های بهشتی»

بیکی اسامی برندگان مسابقه مجازی «خانه های بهشتی» را اعلام کرد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مسابقه فرهنگی و هنری «خانه های بهشتی» به مناسبت روز جهانی مسجد توسط کانون فرهنگی هنری جماران گرگان با هدف مشارکت جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی و مذهبی و توجه نوجوانان به قداست مسجد برنامه ریزی و اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: طراحی این مسابقه از سوی کانون فرهنگی هنری جماران به مدیریت حیدرعلی فرید انجام شد.

 

وی اظهارداشت: این مسابقه در رشته و بخش نقاشی، مسابقه پیامکی و فیلم موبایلی (سلفی) طراحی شده بود که در برخی از رشته ها در دو مقطع سنی آثار داوری شد.

 

بیکی خاطرنشان کرد: در این مسابقه حدود 647 نفر شرکت کردند که پس از داوری توسط هیئت داوران 12 نفر برگزیده شدند.

 

وی افزود: در بخش نقاشی در گروه سنی 5 تا 8 سال زهرا بهرامی از کانون مشکات مینودشت، حسین ملکان از دیستان شهید رجایی مینودشت و زینب صادقی از کانون اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان و در گروه سنی 9 تا 12 سال صادق سنجری از کانون پنج تن آل عبا از علی آباد کتول، حنانه حیدری از چهارمحال و بختیاری و آیدا قره خانی آلوستانی از پیروان رهبری علی آباد کتول برگزیده این بخش شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: در بخش فیلم موبایلی نیز ثنا محمودی خو از چهارمحال و بختیاری، حسن بهرامی از مینودشت و فاطمه زهرا سمیعی پاقلعه از گرگان برگزیده شدند.

 

وی گفت: در بخش پیامکی نیز حسین پقه از آق قلا، ساجده جندقی از گرگان و اقدس عبداللهی از آذربایجان شرقی حائز رتبه شدند.

 

کد خبر 971191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha