دهیاران پاسخگوی مطالبات مردم باشند

صابر با بیان اینکه دهیاران پاسخگوی مطالبات مردم باشند،گفت: دهیاران در راستای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(یکشنبه، ۲۳ شهریور) در نشست با دهیاران بخش مرکزی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: شوراها و دهیاران بازوان اجرایی دولت در روستاها هستند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه رضایت و عدم رضایت مردم در روستاها به دهیاران بر می گردد، افزود: دهیاران پاسخگوی مطالبات مردم باشند و از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات آنان دریغ نکنند.

 

وی بر تکریم ارباب رجوع توسط دهیاران تاکید کرد و گفت: دهیاران در حوزه ماموریت کاریشان حضور داشته باشند.

 

صابر با اشاره به اینکه دهیاران مشکلات روستاها را رصد، برنامه ریزی و برای حل مشکلات اقدام کنند، گفت: دهیاران به وظایفی که بر عهده شان گذاشته شده، اهتمام ویژه داشته باشند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه ساخت و ساز در روستاها بیشتر شده و حاشیه هایی را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: دهیاران با هماهنگی مسئولان فنی دهیاری ها بر مسائل فنی ساخت و سازها نظارت داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: دهیاران مردم را به ساخت و سازهای در چارچوب قوانین ساخت و ساز و با رعایت مسائل فنی تشویق کنند.

 

صابر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم از دهیاران خواست نسبت به آذین بندی معابر روستاها اقدام و برنامه های ویژه ای در این هفته  داشته باشند.

 

فرماندار بندر آستارا گفت: روسای ادارات و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات مردم و روستاها با دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

 

*دهیاران بر ساخت و سازهای بی رویه در روستاها نظارت داشته باشند

«توکل مافی» نیز در این جلسه بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

 

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با بیان اینکه دفتر دهیاری ها به روی مردم باز باشد و دهیاران در روزهای تعیین شده جهت پیگیری مشکلات روستاها به بخشداری و ادارات مراجعه کنند، افزود: دهیاران حضور و عدم حضور خود در محل دهیاری را به مردم اطلاع دهند.

 

وی بر نظارت بر ساخت و سازهای بی رویه و غیرمجاز و خارج از طرح هادی در روستاها تاکید کرد و گفت: دهیاران بر ساخت و ساز در منابع ملی نظارت ویژ داشته باشند.

 

مافی با اشاره به اینکه دهیاران حوادث و سایر مسائلی که در روستا اتفاق می افتد را سریعا به بخشداری اطلاع دهند، اظهارکرد: پروژه های عمرانی را دهیاران بازدید و پیشرفت و نواقصات را به بخشداری اعلام کنند.

 

گفتنی است، در این نشست هر یک از دهیاران بخش مرکزی آستارا مسائل و مشکلات روستاهای خود را بیان و به اطلاع فرماندار رساندند.

 

 

کد خبر 971207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha