نشست کانون های شهرستان اشکذر برگزار شد

نشست کانون های شهرستان اشکذر با محوریت معرفی « فهما ۹۹» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست کانون های شهرستان اشکذر با محوریت معرفی فعالیت های « فهما» امشب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

این نشست که با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، در خصوص ساماندهی، تاسیس، مجوز و فعالیت های کانون های مساجد در سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

علی حکیمیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در این نشست گفت: خوشبختانه شهرستان اشکذر در زمینه فعالیت کانون ها فعال است که امیدواریم در سال جاری این فعالیت ها گسترش پیدا کند.

وی افزود: در سال گذشته رویداد ملی فهما برگزار شد که امسال نیز دومین دوره آن برگزار می شود و امیدواریم کانون های شهرستان اشکذر بتوانند با ثبت فعالیت ها به خوبی در سطح کشور بدرخشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر بیان کرد: اگرچه امسال شاهد گسترش و شیوع ویروس کرونا هستیم اما ما قرار نیست که فعالیت کانون های مساجد را تعطیل کنیم بلکه این فعالیت ها در قالب های دیگر و با ارائه محتوا در جهت جذب به مساجد گام بر می دارد.

حکیمیان ادامه داد: اجرای برنامه سه شنبه های تکریم، برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی، اجرای گروه های سرود خیابانی، سخنرانی مجازی، شب شعر مجازی از جمله برنامه هایی است که کانون ها می توانند اجرا کنند.

کد خبر 971325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha