اروپایی ها با توهین به مقدسات مسلمانان نشان دادند برای هیچ کس احترام قایل نیستند

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین نشریات اروپایی به پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم گفت: اروپایی ها با این حرکت شان نشان دادند که شخصیت بی ادبی دارند و برای هیچ کس احترام قایل نیستند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توهین نشریات اروپایی به قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام گفت: اروپایی ها نشان می دهند که ظاهر مدرنی دارند اما باطن بی ادبی دارند. برخی افراد از شخصیت بی ادبی دارند و برای هیچ کس احترام قایل نیستند، اروپایی ها نیز همین گونه اند.

 

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اروپایی ها سال ها پیش از قید پدر و مادر گذشتند و بنیان خانواده را متلاشی کردند، از خیر محبت کردن به اقوام درجه یک و دو شان گذشتند و مقدسات خودشان را نیز زیر پا گذاشتند. بارها به حضرت مسیح در همین جوامع توهین شد و این نشانه عقب ماندگی و جاهلیت مدرن است که آنها به خودشان اجازه می دهند این گونه به هر امر مقدس و متعالی توهین کنند.

 

وی تصریح کرد: اروپایی ها به پدران معنوی و چهره های مقدس و باطنی ما توهین کردند و این نشان دهنده بی شخصیتی این نظام غرب است. بدانند که با این توهین ها راه به جایی نمی برند و فقط شخصیت بی ادب خودشان را نشان داده اند.

 

وی ادامه داد: آنها دم از این می زنند که برای ادیان احترام قایل اند اما می بینیم که در جوامع شان به چهره های معنوی و مقدسات سایر ادیان توهین می شود اما هیچ واکنشی ندارند. در کشور ما که شیعه اثنی عشری هستیم اگر کسی حتی با مقدسات و چهره های محبوب اهل سنت توهین کند ولی فقیه ما آن را حرام شرعی اعلام کرده است. ما در کشورمان اجازه توهین به هیچ کدام از ادیان و مذاهب را نداده ایم و برای آن قانون داریم. این امر، امر مذموم و ناپسند و غیر اخلاقی است./

کد خبر 971448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha