ملت های مسلمان به زودی جواب توهین نشریات اروپایی را خواهند داد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت های مسلمان به زودی جواب توهین نشریات اروپایی را خواهند داد، گفت: موجی از بیداری اسلامی برای مقابله با توهین هایی که به پیامبر رئوف بشریت شده است در کشورهای اسلامی شکل می گیرد.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توهین نشریات اروپایی به پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم گفت: این مسئله مبسوط به سابق است. جریان هایی در کشورهای اروپایی وجود دارند که با توهین به آرمان های کشورهای مسلمان و امت اسلام روحیه آزادی خواهی ملت های مسلمان را دچار خدشه کنند.

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دوره های گذشته نیز توهین به آرمان های اسلام در این کشورها وجود داشت. نمونه آن سلمان رشدی بود که در زمان خودش نسبت به کتاب مقدس قرآن کریم و مسلمانان بدترین توهین ها را داشت و احساسات ملت های مسلمان را جریحه دار کرد.

 

وی بیان کرد: بی تردید این اتفاقی که در کشور فرانسه افتاده است، یک موجی را بر علیه افرادی که نسبت به اعتقادات مسلمانان این گونه توهین کرده اند، شکل خواهد داد و ما یک نهضت جدید برای مقابله با توهین کشورهای اروپایی به مقدسات مسلمانان را به زودی در جوامع اسلامی خواهیم دید.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا موجی از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی به دلیل این توهین به پا می خیزد چرا که آنها به کتاب مقدس ما  و پیامبر رئوف بشریت توهین کرده اند. ملت های مسلمان اجازه نمی دهند که به آرمان هایشان این گونه توهین شود و قطعا پاسخ مناسب خواهند داد./

کد خبر 971452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha